Адной з задач, што стаяць
сёння перад сістэмай адукацыі, з’яўляецца падрыхтоўка здольных да рэфлексіі і
аналізу прафесіяналаў, якія ўмела распрацоўваюць траекторыю свайго жыцця і
эфектыўна ёй кіруюць. У гэтым кантэксце на першы план выходзяць уменні
знаходзіць неабходную інфармацыю, вылучаць гіпотэзы, працаваць у камандзе,
праяўляць ініцыятыву ў прыняцці рашэнняў, прагназаваць сітуацыю, інтэграваць
сферы дзейнасці і многія іншыя soft skills. Гэтыя ўменні становяцца чаканымі
вынікамі адукацыйнага працэсу, дасягненне якіх немагчыма без адпаведнай
падрыхтоўкі настаўнікаў. Далей
Комментариев нет:
Отправить комментарий